tisdag 7 september 2010

Idag har jag skaffat en ny leksak! :-)



Så det kan bli.... I morse råkade jag hamna bredvid Jonas på Sjop. Jag berättade om mina problem med min HTC Legend. En bra telefon sägs det, men som mot mig hittills visat sin allra värsta sida, och intet annat. "Jaha" sa han. "Jag tror jag kan fixa det. " :-).
Jag åkte dit på lunchen, och han lyckades få in alla mina kontakter som försvunnit (!) samtidigt som han, tror jag i alla fall, lyckades laga den från ständiga onödiga oväntade självsvåldiga egna avstängningar.

Så, när jag ändå var där passade jag på att slå till och köpa den Ipad jag länge funderat över att skaffa. Bra tillfälle. Liksom för att fira att HTC nu är fixad. :-) Ska bli så kul att upptäcka den!

En bra dag alltså. Och nu ska jag iväg och träffa det kvinnliga nätverket "Kvinna" på slottet, för kvällsmingel med tema shopping och ekonomi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar