torsdag 9 september 2010

Kan man vara kär i en IPad?

Hjärtat bultar när jag ser den. Naturligtvis - den är med överallt. Gör som jag vill. Kommer snabbt igång. Lätt att bära - går till och med ner i den innan alltid proppfulla handväskan!

Igår på förmiddagsmötet på GUC hade jag den till hands. Skrev anteckningar enkelt, smidigt och helt utan skrivkramp. Av en tillfällighet upptäckte jag sen att med bara 2 knapptryckningar så får man iväg allt i ett mejl. Med cc till sig själv. Smidigt! Och så snyggt!!!
Ja man vill bara jobba, jobba, skriva, skriva. Enkla funktioner har den, till och med jag kan hantera den själv. Jaja... nästan då. (eller hur min räddare i nöden, Lelle?)
Otroligt snygga och fantastiskt bra funktioner alltså, vansinnigt praktisk, rolig, användbar, för nöje och jobb. Den har allt jag behöver!!!
Ja det är kärlek! Bara att bekänna: I LOVE MY IPAD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar